Workshop pe tema Branding and Rebranding, organizat la Bacău

Workshop pe tema Branding and Rebranding, organizat la Bacău

În perioada 17-18 decembrie 2018, la Hotel Decebal din Bacău a avut loc workshop-ul intitulat Branding and Rebranding, sub îndrumarea părintelui Petru Munteanu, directorul Fundaţiei Împreună pentru Solidaritate Socială din Piatra Neamț.

by Ciprian Babusanu

Workshop-ul a fost organizat de către Fundaţia Împreună pentru Solidaritate Socială, alături de „Jurnal Spiritual” FM

Pe lângă membrii şi colaboratorii radioului Jurnal Spiritual, la eveniment au fost invitaţi să vorbească diferiţi traineri din mass-media, comunicare şi PR, printre care: Mariana Pop de la Digi 24, Cristina Popescu, trainer marketing şi customer experience, Mihaela Sandu, specialist comunicare şi PR şi Toader Păun, specialist comunicare online şi radio, din cadrul Europa FM.

Programul manifestării a fost unul variat.

În cadrul workshop-ului s-a pus accent pe ceea ce ţine de marketing, branding, mass-media şi radio. Astfel,  au fost dezbătute pe larg, teme precum, „De ce este fascinantă mass-media?”, „Marketing şi etape în activitatea de marketing”, „Construcţia şi consolidarea unui brand”, „Cum şi când comunicăm cu mass-media”, „Construcţia unui Portal de ştiri”, „Cum creştem audienţa unui post de radio” precum şi teme ce ţin de radioul local şi cel de nişă.

by Ciprian Babusanu

În deschiderea evenimentului, părintele Petru Munteanu, directorul Fundaţiei Împreună pentru Solidaritate Socială, a menţionat că:

Mulţi trimit ideea de Jurnal Spiritual la spiritualitate dar, în Dex, există o diferenţă între spiritual şi spiritualitate. Eu am luat acest concept de la marele Brâncuşi, care a recomandat celor care îl ascultau să îşi ţină fiecare un jurnal spiritual. Acest spiritual înseamnă şi un om care are în el energie, viaţă, dorinţă de a comunica şi de a împărtăşi cunoştinţe.

Radio Jurnal Spiritual s-a înființat din dorința de a reda valoare esteticii și eticii. Radioul înseamnă, pe lângă muzică şi ştiri, oameni care te ascultă. Lumea se schimbă şi evoluează, oamenii și întâmplările care trec prin viața noastră își lasă amprenta și nici nu ne dăm seama, doar realizăm la un moment dat că ne-am schimbat modul de gândire și reacționăm diferit în fața unor situații mai mult sau mai puțin plăcute. Publicul unui post de radio este constant în cea mare majoritate a lui şi mereu există noi veniţi sau persoane care renunţă să asculte un anumit tip de radio. Un radio de succes formează trenduri, schimbă mentalităţi şi setează un ritm de viaţă. Echipa redacțională, formată din tineri etunziaști, a acceptat provocarea de a promova valorile culturale, spirituale, educaționale alături de invitați de seamă în cadrul emisiunilor.

Deşi, preot fiind, sunt interesat de spiritualitate, dar caut să mă adresez pe Jurnal Spiritual şi celor care nu sunt preocupaţi de acest concept. De aceea, este important să definim acest termen, care devine unul de nişă.

Obiectivul Radio Jurnal Spiritual este acela de a dezvolta o comunitate activă, de aceea vă invităm să pășiți pe ”corabia” noastră, să ne fiți alături și să ne bucurăm de clipe radiofonice minunate”, a precizat părintele Petru Munteanu.

În prima parte a manifestării, toţi trainerii invitaţi şi-au făcut o mică prezentare, unde şi-au expus pe scurt, activităţile pe care ei le desfăşoară.

 Astfel, în cadrul workshop-ului s-au discutat pe larg diverse probleme întâmpinate în desfăşurarea activităţilor pentru o bună soluţionare a lor.

În continuare, trainerul Toader Păun a punctat pe scurt care sunt motivele pentru care oamenii ascultă radio.

„Radioul este prieten în primul rând. El a devenit matematică la fel cum a devenit şi televiziunea dacă vrei să ajungi la oameni. Există anumite studii care schimbă percepţia oamenilor despre radio. Potrivit unui studiu, 41% dintre oameni ascultă radioul iar 41% din ei participă la concursuri”, a mai precizat acesta.

La finalul workshop-ului cei prezenţi au primit diplome de participare şi câteva premii din partea Fundaţiei Împreună pentru Solidaritate Socială.

Fundaţia a fost înfiinţată în anul 1995 şi de ani buni organizează diverse activităţi cultural-educative, promovând și sprijind cultura și educația, precum şi proiecte social-filantropice, care să vin în sprijinul persoanelor vulnerabile din punct de vedere social.

                                                                                                                                                     Elena-Manuela Ursache

V-ar putea interesa şi aceste articole